Am trecut pe langa un barbat cu o bereta foarte draguta pe cap. Uitandu-ma la el mi-am amintit cat de mult imi doresc si eu una primavara asta. Nu sunt sigura ca imi va sta bine, dar o vreau. Vreau sa stiu ca acolo, in dulap, asteptandu-ma cuminte sa o scot la o plimbare intr-o dupa-amiaza de martie. De preferabil varianta bleumarin sau roz pastel. Acum cativa ani am primit si eu una de culoare neagra de la o matusa, dar din pacate nu pot sa imi amintesc unde am pus-o. As vrea sa cred ca nu a sfarsit la tara asa cum se intampla cu toate hainele vechi pe care nu le mai port.

Prietena mea spune ca job-ul ideal pentru mine ar fi : organizator de nunti. Desi "ai pierde tu agendele, portofelele si dosarele dar stiu ca te vei descurca". Pentru mine sambata vine intotdeauna cu zambete...chiar daca trebuie sa ma scol dimineata devreme.


* * *

1 commentaires:

Rainbow said...

:) Ово са свадбом је баш добра идеја. Леп и креативан посао.
А што се тиче губљења ствари... јбг :))

Post a Comment