An education.



Seara trecuta mi-am petrecut-o uitandu-ma la film. Sincer, toate nominalizarile si premile pe care le-a primit sunt bine meritate. Un film tipic britanic dar foarte bine facut. Carey Mulligan a castigat premiul BAFTA pentru rolului lui Jenny, o adolescenta foarte inteligenta care se indragosteste de David, un barbat carismatic si fermecator, dar care este de doua ori mai in varsta decat ea. Din cauza lui, Jenny uita de planurile de a deveni studenta la Oxford si isi pune astfel viitorul in pericol. Eu una m-am indragostit de accentul britanic si zambetul ei inconfundabil. Oricum, datorita filmului mi-as fi dorit sa traiesc in ani '60,viata de student la Oxford, sa ascult muzica franceza sau sa vizitez Parisul.
Sa nu mai mentionez hainele superbe si coloana sonora geniala.


* * *

1 commentaires:

Neon Noose said...

I still haven't seen this film. I think it should be a movie to watch before I die. Hello!

Post a Comment